سرلشکر سلامی: از طرح انزوای دشمنان خارج شده‌ایم اوکراین به بزرگترین پالایشگاه نفت روسیه در دریای سیاه حمله پهپادی کرد وزیر ارشاد درباره استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت توضیح داد دادگاه عالی هند، قانون ایالتی تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان را رد کرد عملیات زمینی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس آغاز شد گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ژاپن با پزشکیان کمیسیون امنیت ملی مجلس با برخی گزینه های وزارت امور خارجه مخالفت خواهد کرد ظریف: آماده گفتگو مطابق با برجام هستیم تاکید نیروی پدافند هوایی بر لزوم بهره گیری بیشتر از دانش‌های بومی گفت و گوی تلفنی رئیس جمهور منتخب با رئیس جمهور قزاقستان افزایش آمار شهدای غزه به ۳۹ هزار نفر بیانیه وزارت دفاع روسیه درباره رزمایش امداد و نجات دریایی ۲۰۲۴ در دریای خزر تکذیب دستور اژه‌ای درباره توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور قطعی ۵ رئیس‌جمهور و ۱۰ رئیس مجلس از سراسر جهان برگزار می‌شود افزایش خیره کننده کمک‌ به دموکرات‌ها بعد از اعلام انصراف بایدن رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ به پایان رسید زاکانی به تهدید استعفای دسته‌جمعی برخی از اعضای شورای شهر تهران پاسخ داد نماینده ولی‌فقیه در سپاه: هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز، احساس ضعف و شکست نداشته است صدور کیفرخواست برای علی‌اکبر رائفی‌پور (یکم مرداد ۱۴۰۳) نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: بیانات رهبری مسیر مجلس را برای رأی به وزرا روشن کرد
سرخط خبرها

رئیسی: افز‌ایش سرعت اینترنت در اولویت کار دولت قرار دارد | حتی برای کسانی که گیم انجام می‌دهند نباید حال‌گیری پیش بیاید + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۶۸۷۳
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
رئیسی: افز‌ایش سرعت اینترنت در اولویت کار دولت قرار دارد | حتی برای کسانی که گیم انجام می‌دهند نباید حال‌گیری پیش بیاید + فیلم
رئیس جمهور با بیان اینکه افز‌ایش سرعت اینترنت و توسعه فیبر نوری در اولویت این دولت قرار گرفته است، گفت: شبکه اینترنت باید سرعت داشته باشد و نباید امور مردم برای این موضوع و کسب و کار‌ها مختل شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار در استان قم، اظهار کرد: زندگی مردم بر بستر فضای مجازی قرار داده شده و هیچ دستاورد بشر به این سرعت رشد نکرده و زندگی بشر را تحت تاثیر قرار نداده است. کسب و کار، انتقال دانش و انواع سرگرمی ها، ارتباطات ملی و سازمانی در این بستر است.

وی ادامه داد: سرعت و شتاب گرفتن انتقال فیبر نوری یکی از برنامه‌های دولت است. تمام استان گلستان به فقیر نوری مجهز شد. قم مهد علم و دانش است و در تولید محتوا بسیار نقش آفرین است. موسسات علمی، دانشگاه ها، حوزه‌ها در حال تولید محتوا هستند و انتقال این محتوا به داخل و خارج کشور اهمیت ویژه و خاص دارد. افزایش سرعت فضای مجازی برای مراکز علمی و فرهنگی اهیمت دارد و این کار یک زیرساخت فرهنگی برای انتقال دانش است.

رئیس جمهور با بیان اینکه در سراسر کشور ۷.۵ میلیون خانوار از امکان فیبر نوری می‌توانند استفاده کنند، تصریح کرد: در کل استان قم اکنون امکان استفاده از فیبر نوری ممکن شده است. ان شاءالله این شبکه را در سراسر کشور گسترش دهیم.

رئیسی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵ میلیون نفر امکان استفاده از فیبر نوری را دارند، گفت: از ابتدا در دولت به وزیر ارتباطات درباره ضرورت سرعت و شتاب در ارتباطات صحبت کردم، چون بعضی گله‌ها در این زمینه وجود داشت و وی وعده داد کار با سرعت به صورت علمی و فناورانه انجام شود که این کار در حال انجام است تا شبکه سرعت داشته باشد و کار مردم سریع انجام شود. حتی کسی هم که بازی می‌کند، نباید از او حال گیری شود. حال گیری در کسب و کار و بازی و استماع سخنرانی بد است.

اینجا ببینید:

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->